Popüler Yayınlar

Evanescence Şarkıları Dinle

24 Eylül 2012 Pazartesi

    Gelelim   ruh   şarkıcı  Evanescenceye . Ben   kendisine  ruh  benzetmesi yapıyorum sizce de  öyle  değil mi?   şarkılarıyla  kendisine  has  tarzıyla  dikkatleri üzerine  çeken  evanescence şarkıları ile  birlikteyiz.  Tüm Evanescence  hayranları gibi bende  şarkılarını   çok seviyorum ve  ara sıra  dinlemekten  keyif  alıyorum ..
    Her  ne   kadar   yeni yıllarda   güzel şarkılar   çıkarmasada    eskilerle  yetiniyoruz.  Evanescence Amerikalı bir rock  topluluğudur. Bu grubu litte  rock ve takım arkadaşları kurmuştur. Daha sonra Evanescence adını almıştır.  Şimdilerde  ise  Fallen   adlı bir albüm çıkardı . Fallen albümü  evnescence' nin  en  başarılı albümleri  arasında  yerini  aldı .. Daha sonralarında   The open  door adlı bir albüm daha çıkarmıştır. Ayrıca kendisini ve şarkılarını   çok seviyorum . Koyu bir evanescence hayranı     olarak   ben de   websiteme onun  güzel   ve anlamlı   şarkılarını  sunmakta  büyük   keyif  alıyorum. Biz onu genellikle  My İmmortal   adlı  şarkısı ile hatırlıyoruz. Ben  genellikle   iş yerinde   çalışırken  fallen  adlı şarkısını   çok dinliyorum  Lazla uzatmadan  Evanescence  şarkılarına geçelim . İşte SarkiMelegi' nin  sizler için hazırladığı Evanescence Şarkılarılarını dinliyorsunuz

Önemli Not   Şarkıların  açılması internet bağlantınızın  hızına  göre   değişebilir  .. O yüzden  sabrınız ve ilginiz için teşekkürler. Evanescencenin  şarkılarını dinledikten sonra değerli yorumlarınızı eksik etmeyiniz.. 



 


0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...